Дії вчителя з протистояння булінгу
1. Пояснювати іншим учням, що такі особливості поведінки, як повтори, стереотипні рухи чи дії, допомагають дитині справлятися зі складними обставинами і стресом; тому вони, навпаки, потребують більшої допомоги і розуміння.
2. Навчати саму дитину альтернативним формам поведінки (наприклад, беззвучне проговорювання нав`язливих фраз, заміна стереотипів на маніпуляції з начальними предметами), які сприймаються як більш конструктивні.
3. Формувати дружні відносини з дітьми, через систематичне проведення «ігрових днів». На перервах або після уроків слід проводити колективні ігрові заняття, які були б цікаві дітям і сприяли б подоланню комунікативного бар`єра з однокласниками.
4. Навчати саму дитину простим і структурованим іграм, щоб вона могла включатися у взаємодію з однокласниками.
5. Роз`яснювати та програвати з дітьми різні соціальні ситуації взаємодії, навчати адекватним стратегіям реагування на відповідні слова чи дії однокласників; тренувати навички розпізнавання щирих та підозрілих форм поведінки.
6. Використовувати техніки емоційно-образної терапії, які вчать дитину формувати уявний «щит» у ситуаціях образ чи провокацій.