A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Коровинський заклад загальної середньої освіти Коровинської сільської ради Роменського району Сумської області

Пам'ятка батькам про почуття дитини

Дата: 09.03.2023 15:27
Кількість переглядів: 10

Возможно, это изображение один или несколько человек и текст «безпечний простир пам'ятка батькам про почуття дитини за финансовой подтримки Spanish Cooperation PLAN INTERNATIONAL + WORDS HELP kmarehab»Ця  пам’ятка, щоб батькам було легше зрозуміти, що відбувається із дитиною, що приховується за тою чи іншою її поведінкою, і як допомогти їй пережити складні почуття 💬

Пам'ятка також буде корисна і вчителям, щоб краще розуміти своїх учнів.

 

 

 

 

 Возможно, это изображение текст «злсть прояви дитина кричить, грюкае дверима, грубо вi̇дповдае на прохання T д. причини причиною може бути стрес, травма або втрата; насправд, дитина перебувае y вi̇дчай, що сама не в змоз впоратися зi своёми почутями, таким чином показуе, що потребуе допомоги намагайтеся не сваритися; поговорить наодинци про те, що турбуе дитину;в що подальшому обережно подказуйте як краще робити? контролювати свою поведнку; в разі потреби (якщо ситуация не покращуеться) звернться до психолога» Возможно, это изображение текст «жорстоксть прояви дитина б'еться, кусаеться, штовхаеться, серйозно ображае нших детей дорослих така поведнка також часто ε наслдком пережитой травми, дитина намагаеться опанувати своϊ почуття, перетворюючи страх причини занепокоення в жорстоксть допомагайте знайти вих.д почуттям (гри, спорт); намагайтеся встановити довру: не сварить, але i не потурайте жорстокост; говорить про своϊ що робити? почуття "мене засмучуе, коли ти мене ображаеш", допомагайте дитини висловлювати почуття "я бачу що ти розсердився"; не обзивайте це може посилити травму дитини»

Возможно, это изображение текст «смуток прояви печаль, озлобленсть, почуття провини або жалю, туга ситуацё або обставини, що нагадують про травму або втрату причини 火 розмовляйте про своϊ почуття 3 дитиною, щоб "розговорити" iii, щоб дитина словами що проявляла своϊ почуття; допоможить робити? зрозумити, що думки про минуле викликають погане самопочуття; дайте зрозумти, що ви поруч, вчёть думати про приемне;» Возможно, это изображение текст «відстороненсть прояви зниження емоцйност до зацпенння, вi̇ддалення вi̇д нших, зникнення нтересу до улюблених видi̇в дяльност, замкненсть, надмрна тих.сть причини захисна реакция вi̇д нав'язливих спогадв, дитина не хоче говорити про травматични подё, думати, згадувати 文 文 поговорить наодинц iз дитиною про те, що ii турбуе; можливо дитина втратила друга або дружн стосунки змнилися допоможить що знайти друга або вi̇дновити колишню дружбу; робити? подумайте про те, щоб залучити дитину до допомоги иншим детям та дорослим; заплануйте приемне спльне проведення часу» Возможно, это изображение текст «然 πогані спогади прояви постйни спогади про трагчни подё, думки про пережите, повернення до травматичной ситуацё увi̇ CHỈ та наяву причини деяко дети можуть вести себе так, ниби ripwi подё, якi̇ коли-небудь траплялися 3 ними, повторюються знову знову; таку реакцю називають <ффлешбек>> психучний образ, що повторюеться, живий спогад про травматичне переживання що робити? допоможить зрозумити, що саме нагадуе про те, що трапилось: люди, мсця, запахи, звуки... пояснть рзницю мi̇ж тим, що вже сталося тим, що викликае спогади; повторюйте дитинi̇, що тй нi̇чого не загрожуе»Возможно, это изображение текст «страх прояви дити, якi̇ пережили травмуюч подё, можуть почати боятися того, чого не боялися ранше щось нагадуе дитини про пережите, вона думае, що це повториться знову причини що робити? розмовляйте 3 дитиною про те, що ви зробите, щоб захистити ii; допоможить зрозумити різницю мi̇ж тим, що вi̇дбуваеться зараз, тим, що вi̇дбувалося пịд час лиха, якщо дитина говорить про монстрв, допоможить вигнати ix: "забирайся, чудовисько! не лякай мою девчинку. я зараз нагримаю на монстра пде. геть звдси!>>; намагайтеся частше говорити про те, що вам нчого не загрожуе BİH»

Возможно, это изображение текст «безсоння прояви дитина погано концентруеться на уроках часто бувае роздратована причини внаслдок равмуючих подій, дти часто прокидаються вi̇д тихого звуку довго не можуть заснути, ¡хнi̇й сон переривчастий сповнений кошмарв, прокинувшись, вони почуваються втомленими що робити? y найтривожнший час батьки можуть спати 3 дитиною, потрибно дати зрозумти, що ви поруч, вона безпец;; згодом обговорить, коли саме ви повернетеся до звичного способу вкладання сну; щоб полегшити вi̇двикання вi̇д вашой присутност, ви можете посидти поруч 3 лжечком, коли дитина засинае; попросить, щоб вона говорила вам, коли знову стане страшно»

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень